Solliciteren - Medewerker Uitkeringsadministratie

Functiebeschrijving:

  • Het zorg dragen voor de uitkeringsadministratie, de debiteuren- en verhaaladministratie
  • Het verwerken van signalen van het Inlichtingenbureau
  • Het uitvoeren van verwerken van (her)berekeningen en financiële mutaties
  • Het maken van uitkeringsherberekeningen in een geautomatiseerd systeem
  • Het controleren en fiatteren van de door collega's verwerkte voorstellen
  • Het tijdig en correct betalen van de uitkeringen
  • Het beantwoorden van financiële vragen van collega's en klantvragen

Functie eisen:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Ruime ervaring in de functie van medewerker uitkeringsadministratie bij een gemeente
  • Kennis van wetgeving PW en aanverwante wet- en regelgeving
  • Bij voorkeur ervaring met het systeem GWS4all, Suite, Socrates of Civision
CV Uploaden

Max filesize: 5MB

Accepted fileformats: Doc(x), pdf, rtf, txt *